10 fakta

  1. Jag är vegetarian
  2. Min urinblåsa är typ liten! så kissar ofta! varning: detta var den mest intressanta punkten så resten kommer bli en besvikelse
  3. Än så länge har jag MVG i alla kurser på gymnasiet... utom historia A :(
  4. Jag har aldrig bara varit utomlands 1 gång (utom danmark räknas ej ju)
  5. Eftersom jag typ aldrig rest vill jag göra det! Massor! Överallt!
  6. Jag vill såååååå gärna hoppa fallskärm
  7. Är inte mörkrädd!! tro't eller ej!!
  8. Är däremot rädd för sjögräs... och insekter. Särskilt spindlar då.
  9. Jag vill bada me hajar, stora hajar!
  10. NU SKA JAG SOVA
bonusfakta: jag är ganska bäst. tolka som ni vill. pusssss

oh noes ingen bild tror jag dör
SYND FÖR MIG

Kommentarer
Postat av: S O F I A

Oj, skulle aldrig våga simma med hajar, hha:O

2011-02-19 @ 23:05:29
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0