Friday I'm In Love

Idag är jag (mestadels) glad!

För det första kunde jag knäppa mina favoritjeans igen! konstigt för jag har inte gått ner i vikt... inte vad jag vet iaf!! Men ja det är bra iaf för man får så jävla snygg röv i dem haha!

För det andra var inte dagen så hemsk och jobbig som jag förväntat mig!

För det tredje blir det fest ikväll och det är fan på tiden! Riktigt längesen nu är peeeeppad! Blir med lite trevligt folk men tyvärr inte den jag helst skulle vilja träffa hehehe :D:D :( åhhhhuu snyft

Funkar ju inte att sätta in en fucking video här! Damp på det!
Så det blir en hemlighetsfull bild istället! Åhåhåå!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-11 @ 15:05:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0