Jag ser det regnar

Jag har alltid älskat regn! Och snö! Nederbörd i alla former är bra! Fast bäst är regn å snö. Om det inte typ regnar choklad men har inte hänt mig så många gånger *snyft* Iallafall! Jag förstår inte hur folk kan bli sura för att det regnar. Hur jävla mysigt är det inte? :D

Vare sig man går ut på promenad med gummistövlar och paraply, eller sitter inne och myser med en varm dryck och kanske en film, eller om man går ut och tar ett dopp i havet! Allt blir bättre när det regnar! KÄRLEEEEEK PÅ REGN och snö är så fint att det inte går att hata hur mycket bussförseningar det än skapar! Slasket som bildas när det smälter är däremot en annan femma. blurk


nej jag har tyvärr inga fina bilder att lägga upp. men vad fan bild som bild vem bryr sig om den är fin eller ful eller huuuuuur ..eheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0