rödbrun till blond?

Jag funderar starkt på att gå från min chokladbruna hårfärg till en blondare! Inte jätteblond men någon nyans ljusare än min naturliga, som är typ ljusbrun/mörkmörkblond/råttfärgat/grå hehe.

Alltså något sånt här:
FRÅN DETTA.....................................TILL DETTA!!!!


ja alltså, ledsen att jag återanvända samma überfula bild hehe menmen!!

Problemet för mig är att det sliter så mycket på håret att göra det ljusare, och mitt hår har redan varit med om en del så att säga. Asså... det är inte jätteslitet nu men det skulle nog bli. Särskilt med tanke på att jag har ganska mycket rött i det nu som är väldigt svårt att få bort... men det skulle vara SÅ FIINT med ljusare hår till mina bruna ögon hhihihi!

Åhhh BESLUTSÅNGEST! MEN jag tänker att jag kanske kan göra det i sommar... när håret blekts en del redan! Förra sommaren gick det typ från mörkbrunt till öhh.. guldigljusbrunorange!?? Så aa, kan ju bli en del skillnad faktiskt!

Visst trivs jag i mitt bruna hår, älskar den nyansen jag har, men fan... DET SKULLE ÄNDÅ VARA FINT MED LJUSARE!!! åååhhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0