sextonde februari tvåtusenelva

Idag har bara varit skit! Nästan!

Först sov jag jättedåligt på natten!
Sen fick jag stressa på morgonen och hann PRECIS bussen!
Sen råååååkade (heheh:DD) jag irritera typ alla på bussen hahaha... ehh ja fick typ 30 sura blickar iaf :( men jaja!
Sen! Hade jag tråkigaste lektionerna!
Och världens segaste håla typ!

MEN slutade 1 ½ timme tidigt det var skönt iaf!
Sen kom jag hem och åt godis!
Och blev gladare av andra orsaker

Så det vände lite där efter halva dagen iaf... jävla tur det!

Nu ska jag ut o röra på mig en liten stund, sen in, duscha, göra varm choklad, SOVAA! Plugga tar vi imorgon!
Pallar fan inte ens ta fram min kära Intous så det blir en halvdan bild. Men jag kan inte säga att jag bryr mig ett skit :D


Kommentarer
Postat av: EpicWaste

awesome bilder! ;D

2011-02-17 @ 20:33:14
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: M

jo eller hur :)) haha men tack!!

2011-02-17 @ 22:10:59
URL: http://nothinginteresting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0