WHAA

Har ni sett på maken. Jag har gjort en blogg. "Vad ska du med den till?" kanske ni undrar! Eller antagligen inte för vad brukar man ha en blogg till liksom! Men iallafall!

 

Jag vet inte vad jag ska med den till för jag är väl inte den som skriver intressanta saker, DÄRAV NAMNET NÄH VAD UPPFINNINGSRIKT! Men får göra mitt bästa! Gud vad jag använder utropstecken hela tiden! AJA de är fina ju :D

 

Det negativa (utom att jag skriver ointressanta saker haha) är väl att jag gärna är anonym då jag inte är så bekväm med att lägga upp bilder på mig själv osv och skulle inte tycka om ifall någon jag känner läste! Av någon udda anledning känner jag så, jag vet inte varför är lite konstig bara! MEN en blogg utan bilder är ju skittråkig, det kan jag erkänna. Aja får väl rita lite bilder hahah och kanske kan lägga upp någon annan..lite anonym bild 8)

 

MMHH JAJA HEJDÅ PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0