Väska?

Jag har ett problem!

Väskan jag har nu i skolan å så är väldigt sliten och ful och blääää! Så skulle verkigen behöva en ny! MEN jag är inte precis en väsk-tjej så typ vet inte riktigt vad jag ska ha för nån... men om jag ska säga nåt så skulle det vara att den ska helst vara svart, ha axelband och vara i skinn/läderimitation och vara enkel liksom! Och rätt billig för som sagt är ingen väsk-tjej så pallar inte lägga så mycket pengar på det hehe!!

Men hittade denna på H&M, tycker att den verkar helt ok? Fin var'en tycker jag och billig med (199) så den stämmer ju på typ alla mina villkor! Kan nog duga? :D

WOOOOOH

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Min katt har kattlåda! Såklart!

Men det är ju bättre om han lär sig bajsa låååångt ut i natueren? dvs. inte vår trädgård :D

2011-02-03 @ 21:30:25
URL: http://hofh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0