VEM HÄLLDE GRUS I ÖGONEN? VAAAA?? VAVAV?!?!?

FYYFAN vad trött jag är idag!

Inte för att jag gjort något jobbigt, men gick upp sjukt jävla omänskligt tidigt (TYCKER JAG IAF) kl 5.30, då jag hade sovit i 4-5 timmar. Det funkar väl men inte när det blivit så flera nätter på rad! Sov nämligen väldigt dåligt igår med...

I skolan höll jag typ på att somna hela tiden och mina ögon var astorra och då hjälper det ju inte precis att man har linser! Ja snyft där dog dem lite.

Ikväll ska jag fan lägga mig tidigt. Som jag alltid säger... men ibland lyckas jag faktiskt! Vid några små, sällsynta tillfällen :D Hoppas det är ett sådant tillfälle idag........ hheehHHÄH

puusszzzz..ZzzZzZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0