AKTIVT!!!!

Nej usch jag är i en depparperiod känner jag! Orkar ingenting! Imorgon tänker jag vara hemma från skolan.
1. Vi har inte ens lektioner utan nåt annat skit jag inte pallar och som inte är så viktigt
2. Jag ORKAR INTE
3. Jag är fan ALLTID i skolan annars (asså skolkar aldrig duktig som jag é), förtjänar den här dagen ledig.

Gäller bara att fejka sjukdom nu då. Har gjort det typ en gång i mitt liv... och det var till pappa. Mamma är svårare att övertala. Hon skickar nästan mig till skolan om jag har feber, haha!? Men kör nog med migrän. Fastän jag inte haft det på två år egentligen. HEHHEE.

Önskar jag kunde få feber under natten typ. Så slipper jag fejka nåt. Orkar inte det. Kan inte ljuga. Min syster hade värsta febern typ förra veckan och jag gjorde allt för att bli smittad (är jag konstig eller vad haha) men blev inte det snyft! Är inte sjuk än så länge iaf! Så får försöka låtsas buhu.

Nej gud vad busig jag är.

Godnatt.

INGEN JÄVLA BILD HELLER. KOLLA VAD JAG BRYR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0